Thu06212018

LAST_UPDATEThu, 21 Jun 2018 7pm

Pamela Kecewa Bekas Suami Perbesarkan Isu Dipukul Anaknya

..

Aktres seksi Pamela Anderson sehingga masih mengunci mulut mengenai khabar bekas suaminya Tommy Lee dipukul anak lelakinya, Brandon Lee.

Lapor Aceshowbiz, Pamela Anderson sangat kecewa dengan apa yang terjadi dan menyalahkan Tommy atas insiden tersebut.

"Hatinya hancur melihat Brandon dan Tommy tidak sefahaman. Dia menyalahkan Tommy kerana tidak mampu menjadi ayah yang lebih baik.

"Tommy seharusnya bersikap lebih bijak dan matang dalam situasi ini. Pam tidak percaya dengan sikap Tommy yang memulakan pergaduhan," kata sumber.

Tercetusnya pertengkaran dua beranak itu, Pamela menganggap Tommy Lee sengaja memperbesar-besarkan perkara itu kerana mendedahkan menerusi media sosial.

Sebelum ini penyanyi Rock itu menafikan dirinya mengalami masalah ketagihan alkohol seperti yang didakwa Brandon.

"Tapi Pam tidak tahu apa yang terjadi di kediaman Tommy saat itu.

"Ia hanya berharap Tommy boleh menjadi seorang ayah yang lebih baik dan memperbaiki semuanya Brandon tanpa melibatkan polisi," tambah sumber berkenaan.

Terdahulu, Tommy mendakwa Tommy Lee anak lelakinya yang berusia 21 tahun itu memukulnya hingga menyebabkan dia tidak sedarkan diri.

"Saya dan tunang saya sedang tidur ketika anak saya menyerbu masuk ke bilik dan menyerang saya. Saya memintanya meninggalkan rumah dan dia memukul saya, saya tidak sedarkan diri. Dia melarikan diri daripada polis. Ini benar," tulis Tommy di laman sosial Twitter, pada 6 Mac lalu.

..

Semasa disiasat Bradon mendakwa dia hanya mahu mempertahankan diri dan pihak polis tidak menahannya. Manakala Tommy telah dibawa ke hospital berdekatan untu mendapatkan rawatan.

Tommy juga berkongsi tweetnya, dia menunjukkan swafoto dalam keadaan bibirnya yang bengkak dengan kapsyen berbaur sindiran ditujukan kepada Brandon

"Hatiku hancur. Anda boleh memberikan anak-anak anda semua yang mereka inginkan sepanjang hidup mereka dan mereka masih boleh menentang anda. Sikap yang baik Brandon. Anak lelaki yang hebat!," tulisnya.

Insiden pergaduhan itu berpunca daripada Tommy yang memuat naik status di Twitter memperkatakan mengenai temubual Pam bersama pengacara baru-baru ini dengan Piers Morgan.

Dalam temu bual itu, Pam berkata dia dan Lee bergaduh semasa hubungan mereka.

Lee dalam tweetnya menyifatkan sesi temubual yang dilakukan Piers sangat menyedihkan. Dia juga enyindir bekas isterinya dengan mengatakan aktres itu tidak ada perkara baru mengenai diri yang dikongsi sebalinya mengungkit kisah lamanya.